مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 18:052021-09-23سياسي

جبلی: بازنمایی هنرمندانه «گفتمان» مهم ترین چالش صداوسیماست


پیمان جبلی در دیدار با جمعی از فعالان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گفت: امروزه چالش اصلی در صداوسیما رساندن «گفتمان» انقلاب به «آنتن» است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس، این روزها خبر تغییر رییس سازمان صداوسیما بیشتر از همیشه مطرح می شود و یکی از گزینه های اصلی برای جایگزینی عبدالعلی علی عسکری،  پیمان جبلی است که در حال حاضر معاونت برون مرزی سازمان صداوسیما را برعهده دارد.

بنا بر این گزارش، پیمان جبلی که هنوز در مقام معاونت برون مرزی سازمان صداوسیما فعالیت می کند، به تازگی دیداری صمیمانه با مدیرعامل و مسئولان بنیاد خاتم الاوصیا(عج) و اعضای جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی داشته است.

او در این دیدار با اشاره به ضرورت تغییر و تحول در صداوسیما گفت: تلاش برای توفیق صداوسیما به عنوان بزرگترین و فراگیرترین دستگاه فرهنگی کشور تنها وظیفه یک نفر یعنی رییس این سازمان نیست  بلکه همه مجموعه های فرهنگی دیگر و به خصوص جریان های مردمی باید تلاش کنند تا این بار سنگین به سرانجام برسد.

در ابتدای این جلسه سیداحمد عبودتیان مدیرعامل بنیاد خاتم الاوصیا(عج) درباره فعالیت های ده ساله این بنیاد فرهنگی و ایجاد جبهه منسجم مردمی در کشور سخن گفت و به معرفی بخش های مختلف جبهه فرهنگی کشور پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جبلی: بازنمایی هنرمندانه «گفتمان» مهم ترین چالش صداوسیماست

جبلی: بازنمایی هنرمندانه «گفتمان» مهم ترین چالش صداوسیماست