مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 17:252021-09-23سياسي

سیستان و بلوچستان یکی از قطب های تولید دارو در کشور خواهد شد


دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان گفت: سیستان و بلوچستان یکی از قطب های تولید دارو در کشور خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، علی زندی امشب در در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در زاهدان اظهار کرد: با ایجاد کارخانه استحصال دارو از مواد مخدر برای 300 نفر به طور مستقیم شغل ایجاد خواهد شد.

وی افزود: موافقت اولیه با ایجاد کارخانه استحصال دارو از مواد مخدر در استان سیستان و بلوچستان از سوی وزارت بهداشت ابلاغ شده است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان گفت: امیدواریم با همکاری قرارگاه قدس و نگاه کلان و اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان شاهد بهره برداری این کارخانه باشیم.

وی ادامه داد: چندین نوع مواد دارویی از مواد مخدر کشف شده تولید خواهد شد که می تواند استان سیستان و بلوچستان را به یکی از قطب های تولید دارو در کشور تبدیل کند زندی بیان کرد: صدور مجوزهای لازم جهت سرمایه گذاری در این حوزه با همکاری دانشگاه علوم پزشکی زاهدان تسریع بخشیده خواهد شد.

 تحولی عظیم در حوزه دارویی سیستان و بلوچستان با راه اندازی کارخانه استحصال دارو از مواد مخدر رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان نیز در این مراسم اظهار کرد: با توجه به حجم بالای کشفیات مواد مخدر در سیستان و بلوچستان ایجاد یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیستان و بلوچستان یکی از قطب های تولید دارو در کشور خواهد شد

سیستان و بلوچستان یکی از قطب های تولید دارو در کشور خواهد شد