مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 17:152021-09-23سياسي

پایان دفاع مقدس رویش فصل جدید استکبارسیزی بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم به مناسبت هفته دفاع مقدس در دیدار جمعی از آزادگان و ایثارگران دفاع مقدس با تاکید بر تکریم سلحشوری های یادگاران جبهه و جنگ گفت: گنجینه دفاع مقدس که برگرفته از مکتب سرخ عاشورا است و بصیرت و ایمان رزمندگان اسلام در آن سلامت و بقای جزم تر کرد.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه پیروز میدان جنگ در 8 سال دفاع مقدس ملت ایران بود، ادامه داد: براندازی نظام اسلامی، تجزیه خاک ایران و تسلط بر منابع نفتی منطقه اهدافی بود که دشمن برای رسیدن به آن آغازگر جنگ شد، اما پایان این نبرد نابرابر تابلویی پرافتخار از پیروزی ملت ایران در تاریخ است و باید همگان از آن عبرت بگیرند.

وی با اشاره به سرنوشت برخی حکومت های قلدرمعابانه در تاریخ خصوصاً رژیم بعثی عراق و صدام جنایتکار گفت: صبر و استقامت آزادگان، غیرت و فداکاری رزمندگان و ایثارگران، صدام و حامیان منطقه ای و بین المللی او را از بین برد و این زبونی در تاریخ ثبت شد.

آل هاشم گفت: رزمندگان عاشورایی ملت ایران با آموزه های مکتب سرخ کربلا طومار ظلم و خون خواری را در هم پییچیدند و با درجه بالای اخلاص و ایمان بخدا با وجه اشتراکاتی که با یاران امام حسین داشتند فرهنگ دفاع مقدس را در جامعه نهادینه کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان دفاع مقدس رویش فصل جدید استکبارسیزی بود

پایان دفاع مقدس رویش فصل جدید استکبارسیزی بود