مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 17:102021-09-23سياسي

تا پایان تابستان 1400 چند نفر در تهران واکسن کرونا زدند؟


علیرضا زالی فرمانده ستاد مقابله با کرونا در استان تهران خبر داد که تا پایان تابستان 1400 هشت میلیون و 500 هزار دُز واکسن کرونا در استان تهران تزریق شده است.

- جی پلاس؛ فرمانده ستاد مقابله با کرونا در استان تهران گفت: از ابتدای اجرای طرح واکسیناسیون تاکنون هشت میلیون و 500 هزار دُز واکسن کرونا در استان تهران تزریق شده است.

علیرضا زالی روز پنجشنبه در حاشیه افتتاح نهمین مرکز واکسیناسیون در شهرستان پردیس که با مشارکت بخش خصوصی و سپاه به بهره برداری رسید، اظهار داشت: با توجه به تعداد جمعیت هدف واکسینه شده، استان تهران جزو چند استان اول و پیشرو در واکسیناسیون کرونا است.

وی با اشاره به کمپین 2 هفته ای برای واکسیناسیون جمعیت بالای 18 سال در استان تهران، توضیح داد: از سه شنبه هفته جاری این کمپین در تهران آغاز شده است.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در استان تهران ادامه داد: تمام مراکز تجمیعی واکسیناسیون در استان تهران آماده خدمت رسانی در این حوزه هستند.

زالی گفت: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی لجستیک مطلوبی برای واکسیناسیون انجام داده است و اگر مردم همراهی کنند این طرح در پایان 2 هفته به اهداف اصلی که پوشش جمعیت هدف بالای 18 سال این استان خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تا پایان تابستان 1400 چند نفر در تهران واکسن کرونا زدند؟

تا پایان تابستان 1400 چند نفر در تهران واکسن کرونا زدند؟