مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 16:502021-09-23بين الملل

دولت جدید ایران اراده خود برای بازگشت به مذاکرات وین را اعلام کرده است


معاون «جوزف بورل» امروز از اتفاق نظر اعضای برجام درباره ازسرگیری سریع مذاکرات خبر داد و اعلام کرد: دولت جدید ایران اراده خود برای بازگشت به نشست وین را اعلام کرده است.

- معاون جوزف بورل امروز از اتفاق نظر اعضای برجام درباره ازسرگیری سریع مذاکرات خبر داد و اعلام کرد: دولت جدید ایران اراده خود برای بازگشت به نشست وین را اعلام کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، انریکه مورا معاون جوزف بورل دبیرکل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا امروز پنجشنبه در پیامی توییتری نوشت که اعضای برجام درباره ازسرگیری سریع مذاکرات اتفاق نظر دارند.

معاون دبیرکل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا در این باره اعلام کرد: پس از هفته برگزاری نشست مجمع عمومی سازمان ملل، بازگشت به اجرای کامل برجام یک اولویت تلقی می شود.

وی در این خصوص ادامه داد: دولت جدید ایران اراده خود را برای بازگشت به مذاکرات اعلام کرده است.

انریکه مورا اضافه کرد که اعضای این توافق و آمریکا درباره ضرورت ازسرگیری سریع مذاکرات وین، از نقطه ای که در دور ششم به پایان رسید، اتفاق نظر دارند.

گفتنی است که تا کنون 6 دُور از مذاکرات وین با هدف تسهیل بازگشت آمریکا به برجام انجام شده؛ اما علیرغم اذعان به پیشرفت هایی در این خصوص از سوی طرف های غربی، تا کنون نتیجه مشخصی به دست نیامده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت جدید ایران اراده خود برای بازگشت به مذاکرات وین را اعلام کرده است

دولت جدید ایران اراده خود برای بازگشت به مذاکرات وین را اعلام کرده است