مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 16:102021-09-23حوادث

جهان نما دوباره طعمه آتش شد/ تلاش 8 ساعته برای اطفاء حریق


مناطق جنگلی و ارتفاعات شهرستان کردکوی دوباره طعمه حریق شد و پس از گذشت 8 ساعت از تلاش ها برای اطفاء حریق، شدت وزش باد مانع از کنترل حریق شده و جنگل های این منطقه همچنان می سوزد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، از حدود ساعت 12 ظهر امروز، گزارش های مردمی از وقوع حریق در ارتفاعات شهرستان کردکوی خبر داده که باعث اعزام فوری نیروهای منابع طبیعی به منطقه شد.

در ارزیابی های میدانی نیروهای منابع طبیعی مشخص شد حریق در دو نقطه شکل گرفته که یکی از آنها در منطقه یانه سر و نقطه دیگر در مناطق نزدیک به میل رادکان است.

بلافاصله نیروهای امدادی به منطقه اعزام شدند اما متاسفانه به دلیل شرایط فیزیکی منطقه و وزش شدید باد همچنان این حریق فعال است.

مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان در خصوص آخرین وضعیت آتش سوزی اظهار کرد: متاسفانه شدت وزش باد و دود غلیط حاکم بر منطقه، کار کنترل و اطفاء حریق را با مشکل مواجه کرده است.

رسول حسام بیان کرد: در همان ساعت های ابتدایی برای پیشگیری از گسترش حریق یک پرواز بالگرد انجام شد اما به دلیل غلظت مه حاکم بر منطقه پرواز ناموفق بود و بالگرد به فرودگاه بازگشت.

وی اضافه کرد: در حال حاضر نیروهای منابع طبیعی و سایر نیروهای امدادی در منطقه حاضر هستند اما به دلیل شدت وزش باد و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهان نما دوباره طعمه آتش شد/ تلاش 8 ساعته برای اطفاء حریق

جهان نما دوباره طعمه آتش شد/ تلاش 8 ساعته برای اطفاء حریق