مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 15:302021-09-23اجتماعي

تجهیز آزادراه خرم آباد_بروجرد به سامانه های نظارت تصویری


رییس مرکز مدیریت راه های لرستان گفت: مکان یابی و جانمایی سامانه های هوشمند جاده ای در آزادراه جدید خرم آباد_بروجرد انجام شده است و در صورت تأمین اعتبارات لازم، - ایسنا/لرستان رییس مرکز مدیریت راه های لرستان گفت: مکان یابی و جانمایی سامانه های هوشمند جاده ای در آزادراه جدید خرم آباد_بروجرد انجام شده است و در صورت تأمین اعتبارات لازم، این آزادراه به پایش آنلاین مجهز می شود.

فریدون فرشاد امروز یکم مهرماه، اظهار کرد: با توجه به اهمیت پایش آنلاین محورهای مواصلاتی از نظر میزان تردد انواع وسایل نقلیه، ثبت تخلفات سرعت و .

و تأثیر آن در تحلیل ها و برنامه ریزی حوزه های مختلف به ویژه توسعه حمل ونقل جاده ای، از مردادماه امسال به محض بهره برداری از آزادراه خرم آباد_بروجرد، موضوع تجهیز آن به سامانه های هوشمند و نظارت آنلاین در دستور کار قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در حال حاضر مکان یابی و جانمایی دوربین های نظارت تصویری و ثبت تخلفات در آزادراه خرم آباد_بروجرد انجام شده است و در حال پیگیری تأمین اعتبارات لازم هستیم.

رییس مرکز مدیریت راه های لرستان خاطرنشان کرد: مرکز مدیریت راه های لرستان با هدف بهینه سازی بهره برداری از راه ها و به حداقل رساندن تأخیر در جریان ترافیک جاده ای با اولویت تردد ایمن، فعالیت خود را از سال 1389 آغاز کرده است و در ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز آزادراه خرم آباد_بروجرد به سامانه های نظارت تصویری

تجهیز آزادراه خرم آباد_بروجرد به سامانه های نظارت تصویری