مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 15:202021-09-23اجتماعي

تلاش برای برافراشتن پرچم سلامت و فناوری شرق کشور در یزد


با توجه به ظرفیتهای علمی، فرهنگی، صنعتی و درمانی در استان یزد، امید داریم پرچم سلامت، فناوری و تعلیم و تربیت شرق کشور را در استان یزد برافراشته کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامحسین دشتی در مراسم اختتامیه مدرسه تابستانه شهرآموز، ضمن قدردانی از برگزاری مدرسه شهروندی شهرآموز اظهار داشت: در این مدرسه تابستانه سعی شده مکتب شهروندی به جای مکتب شهرنشینی به کودکان آموزش داده شود و کودکان با همراهی خانواده ها یاد می گیرند که چگونه شهر خود را دوست بدارند و هر زیبایی هرچند اندک را برای شهر خود بخواهند.

وی با اشاره به اینکه شهر باید محل آسایش و آرامش باشد، افزود: کودکان باید مهارت ارتباط برقرار کردن، امید داشتن و لذت بردن از شرایط با وجود تغییرات را داشته باشند که البته خودشان میدان دار این خصلت ها هستند.

دشتی با بیان اینکه بر اساس اطلاعات مرکز آمار ایران، یزدی ها بالاترین سرانه مطالعه کشور را دارند، اظهار امیدواری کرد: با توجه به ظرفیت های علمی، فرهنگی، صنعتی و درمانی در استان یزد، پرچم سلامت، فناوری و تعلیم و تربیت شرق کشور را در استان یزد برافراشته کنیم.

تلاش برای آموزش کار تیمی و تفکر انتقادی به دانش آموزان در شهرآموز رییس اداره شهر دوستدار کودک شهرداری یزد نیز در این مراسم ضمن قدردانی از سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای برافراشتن پرچم سلامت و فناوری شرق کشور در یزد

تلاش برای برافراشتن پرچم سلامت و فناوری شرق کشور در یزد