مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 15:002021-09-23اجتماعي

تنظیم سند قطعی انتقال خودرو در کمتر از 15 دقیقه در دفاتر اسناد رسمی


در اجرای ماده 29 قانون رسیدگی به تخلفات راهنمایی و رانندگی و نیز تکلیف قانونی مردم در جهت امنیت و بهداشت حقوقی با تنظیم سند در دفاتر اسناد رسمی، - در اجرای ماده 29 قانون رسیدگی به تخلفات راهنمایی و رانندگی و نیز تکلیف قانونی مردم در جهت امنیت و بهداشت حقوقی با تنظیم سند در دفاتر اسناد رسمی، کار تنظیم سند قطعی خودرو در کمترین زمان ممکن صورت می گیرد.

معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با اشاره به کوتاه شدن زمان تنظیم سند با حذف برگ گواهی تاییدیه نقل و انتقال در دفاتر اسناد رسمی گفت: با تغییرات صورت گرفته، تنظیم سند قطعی انتقال خودرو در دفاتر رسمی سراسر کشور تنها در 15 دقیقه صورت می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، مهدی اقبال با اشاره به بخشنامه روز 31 شهریور معاونت امور اسناد سازمان ثبت مبنی بر عدم نیاز به برگ گواهی تاییدیه برای نقل و انتقال خودرو گفت: در اجرای ماده 29 قانون رسیدگی به تخلفات راهنمایی و رانندگی و نیز تکلیف قانونی مردم در جهت امنیت و بهداشت حقوقی با تنظیم سند در دفاتر اسناد رسمی، کار تنظیم سند قطعی خودرو در کمترین زمان ممکن صورت می گیرد.

وی افزود: در این خصوص تدابیر خوبی از سوی سازمان ثبت اندیشیده شده که در گام نخست تمام عملیات سند انتقال خودرو به صورت الکترونیکی انجام می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنظیم سند قطعی انتقال خودرو در کمتر از 15 دقیقه در دفاتر اسناد رسمی

تنظیم سند قطعی انتقال خودرو در کمتر از 15 دقیقه در دفاتر اسناد رسمی