مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 14:502021-09-23سياسي

جزییاتی از سرنوشت احتمالی برجام از زبان یک عضو کمیسیون امنیت ملی


برجام از اولویت اول نظام خارج شده / ترکیب تیم مذاکره کننده در دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی مشخص می شود / ممکن است مدیریت بحث مذاکرات به دبیرخانه واگذار شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از انتخاب، فداحسین مالکی عضو کمیسیون امنیت ملی می گوید مدیریت تیم مذاکرات وین احتمالا برعهده دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی خواهد بود، اما یکی از معاونان امیرعبداللهیان در راس هیات مذاکره کننده خواهد بود.

مالکی در پاسخ به این سوال که نظر شما درباره اظهارات اولیانوف، نماینده روسیه در وین، مبنی بر این که مذاکرات باید از همان نقطه قبل یعنی جایی که به گفته ی او 90 درصد اختلافات حل شده، آغاز شود، چیست؟ گفت: ابتدا باید گفت جمهوری اسلامی ایران با استراتژی جدیدی که دولت سیزدهم در پیش گرفته، عمل می کند.

او افزود: اینکه دوستان روس چنین اظهارنظری کردند نظر خودشان است اما نظر جمهوری اسلامی ایران، از آنجایی که توافق شده اگر بخواهد آغاز شود، یقینا آن مذاکراتِ فرسایشی نیست یعنی ما مذاکره را برای مذاکره، به مصلحت نمی دانیم بلکه مذاکره را برای نتیجه، به مصلحت می دانیم که خروجی داشته باشد.

خروجی آن هم با توجه به سیاست ایران مشخص است.

فداحسین ملکی مالکی خاطرنشان کرد: بحث ما لغو همه تحریم ها است البته این موضوع را در دولت گذشته بیان می کردیم اما دوستانمان در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییاتی از سرنوشت احتمالی برجام از زبان یک عضو کمیسیون امنیت ملی

جزییاتی از سرنوشت احتمالی برجام از زبان یک عضو کمیسیون امنیت ملی