مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 14:502021-09-23اقتصادي

آمادگی وزارت جهاد کشاورزی برای اتمام پروژه های نیمه تمام ایلام


وزیر جهاد کشاورزی از آمادگی این وزارتخانه برای بهره برداری از پروژه های نیمه تمام بخش کشاورزی تا پایان سال 1401 خبر داد.

- ، سیدجواد ساداتی نژاد عصر پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان چرداول و بازدید از پروژه های شهرستان هلیلان اظهار کرد: این وزارتخانه جهاد برنامه دارد تا پایان سال 1401 پروژه های مهم و نیمه تمام استان ایلام که ظرفیت های زیادی برای کشاورزی دارد را با تزریق اعتبار مورد نیاز به بهره برداری برساند.

وی گفت: وزارت جهاد آمادگی دارد با نگاه جهادی تا پایان سال جاری و سال آینده 9 ایستگاه پمپاژ را به سرانجام برساند.

وزیر جهاد با اشاره به ظرفیت های بخش کشاورزی در استان ایلام، افزود: ایلام قطب مهم دامپروری و کشاورزی است ولی در صنایع تبدیلی شاخصه های لازم را نتوانسته کسب کند.

ساداتی نژاد ادامه داد: توسعه باغات در ایلام باید به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد و برنامه داریم که در چرداول یک کار ضروری در حوزه باغات صورت بگیرد.

وزیر جهاد در حاشیه بازدید از ایستگاه پمپاژ کشاورزی کهره - داجیوند در شهرستان هلیلان اظهار کرد: این پمپاژ در 2 فاز طراحی شده که فاز نخست آن حدود 70 میلیارد تومان برای آن هزینه خواهد شد.

ساداتی نژاد افزود: با تخصیص 70 میلیارد برای این پروژه امیدواریم با نظارت دقیق فاز نخست آن و تا پایان سال 1401 فاز دوم آن نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی وزارت جهاد کشاورزی برای اتمام پروژه های نیمه تمام ایلام

آمادگی وزارت جهاد کشاورزی برای اتمام پروژه های نیمه تمام ایلام