مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 14:452021-09-23اقتصادي

تحصیل 30 هزار تبعه خارجی در استان قم


استاندار قم با اشاره به تحصیل حداقل 30 هزار تبعه خارجی در استان خواستار اختصاص اعتبارات ملی برای نوسازی و تجهیز بیشتر مدارس شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست که امروز در نشست ستاد برنامه ریزی و توسعه استان سخن می گفت با بیان این که 63 درصد اقتصاد استان قم مربوط به بخش خدمات است خاطر نشان کرد: استان قم طولانی ترین زمان درگیری را با بیماری کرونا داشته و از این رو بیشترین آسیب ها به این استان وارد شده است.

وی ادامه داد: البته برای رفع این آسیب ها می توان طرح ها و برنامه های مختلفی را اجرایی کرد که برنامه های مربوط به عرصه گردشگری و همچنین استفاده از ظرفیت پیمان های منطقه ای برای جذب سرمایه گذاری خارجی از آن جمله است.

استاندار قم در عین حال از معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خواست با فعال سازی کارگروه های گردشگری و سرمایه گذاری، اقدام به تهیه یک بسته پیشنهادی با همکاری همه دستگاه های ذیربط کند.

وی سپس مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان را خطاب قرار داد و گفت: انتظار است تا عقب افتادگی های قبلی قم در این عرصه بویژه با ارائه برنامه برای فعال سازی اماکن و مناطق گردشگری استان جبران شود.

سرمست افزود: در این زمینه نباید تابع شرایط بود و باید تلاش کرد تا ضمن توجه به شرایط و محدودیت های موجود، تدبیری برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحصیل 30 هزار تبعه خارجی در استان قم

تحصیل 30 هزار تبعه خارجی در استان قم