مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 14:452021-09-23سياسي

تمام کادر آموزشی مدارس اسلامشهر واکسینه شدند/ گلبانگ زنگ شکوفه ها در مدارس


فرماندار اسلامشهر در مراسم زنگ شکوفه ها که با حضور دانش آموزان کلاس اولی در مدارس اسلامشهر برگزار شد، گفت: واکسیناسیون تمامی معلمان و کادر آموزشی مدارس اسلامشهر انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسلامشهر، زنگ شکوفه ها برای حضور دانش آموزان کلاس اولی امروز با حضور رییس اداره مدارس غیر دولتی و مشارکت های مردمی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، فرماندار و مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر، در دبستان آیت الله خامنه ای اسلامشهر نواخته شد.

مسعود مرسلپور فرماندار شهرستان اسلامشهر در آیین نواختن زنگ شکوفه ها با تبریک آغاز سال تحصیلی و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: یکی از مهم ترین سرمایه های اصلی کشور دانش آموزان هستند،که آموزش و پرورش به عنوان دستگاه متولی تعلیم و تربیت در پرورش، تربیت، رشد و شکوفایی استعدادهای این سرمایه ها نقش و جایگاه اساسی و بی نظیری دارد.

وی گفت: امروز به عنوان نخستین روز از زندگی اجتماعی در ذهن دانش آموزان کلاس اولی نقش می بندد و یک روز به یاد ماندنی و خاطره انگیز خواهد بود، امیدواریم این عزیزان در راه کسب علم و دانش موفق باشند و بتوانند در آینده، ایران اسلامی را با تخصص و مهارت و دانشی که خواهند آموخت، به افتخار آفرین باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام کادر آموزشی مدارس اسلامشهر واکسینه شدند/ گلبانگ زنگ شکوفه ها در مدارس

تمام کادر آموزشی مدارس اسلامشهر واکسینه شدند/ گلبانگ زنگ شکوفه ها در مدارس