مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 14:402021-09-23اقتصادي

شکسته شدن رکورد تولید ماهانه ورق قلع اندود توسط فولادساز اصفهانی


رییس واحد قلع اندود و خطوط برش 1 و 2 شرکت فولاد مبارکه گفت: متخصصان این شرکت برای دومین بار پیاپی در سال 1400 موفق به شکستن رکورد تولید ورق قلع اندود شدند و توانستند رکورد قبلی را به 10 هزار و 410 تن برسانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی فولاد مبارکه، مصطفی ناجی در خصوص رکورد جدید ثبت شده در این واحد اظهار کرد: آخرین رکورد تولید خط قلع اندود شرکت فولاد مبارکه مربوط به فروردین ماه 1400 با تولید 10 هزار و 307 تن بوده که در ادامه این مسیر و رکوردزنی ها در شهریور امسال، میزان تولید به 10 هزار و 410 تن رسید و مجدداً رکورد تولید برای دومین بار در 6 ماهه نخست امسال شکسته شد.

رییس واحد قلع اندود و خطوط برش 1 و 2 شرکت فولاد مبارکه با بیان این که محدویت ها در مسیر تولید همواره وجود داشته است، افزود: با توجه به سیاست های سازمان، به گونه ای برنامه ریزی شد که ناحیه نورد سرد در تأمین مواد اولیه خود(شامل کلاف هایی که از واحد نورد گرم تحویل گرفته می شوند) با مشکل جدی مواجه نشود.

  کاربردی بودن این محصول در صنایع غذایی وی  گفت: میزان مصرف آب در خطوط قلع اندود بسیار بالاست و از فرآیندهای پرمصرف است، در نتیجه ایجاد اختلال در آب یا دمای آب باعث مشکل در تولید و کیفیت محصول می شود، اما با حمایت مجموعه توانستیم تولید و شرایط کیفی را حفظ کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکسته شدن رکورد تولید ماهانه ورق قلع اندود توسط فولادساز اصفهانی

شکسته شدن رکورد تولید ماهانه ورق قلع اندود توسط فولادساز اصفهانی