مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 14:252021-09-23سياسي

قالیباف: ایران جزء 10 قدرت برتر نظامی دنیاست


در دوران دفاع مقدس نگفتیم چون امکانات نداریم نجنگیم، آیا امروز در اداره امورات کشور به این مبناها باور داریم؟ آیا اقتصاد ما در اختیار مردم است یا 80 درصد اقتصاد ما دولتی است؟ - رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه توان نظامی جمهوری اسلامی ایران جزو 10 کشور برتر دنیا است، گفت:دفاع مقدس ریشه های انقلاب را پربار کرد و باید عدالت در امکانات و توزیع آن رعایت شود تا بتوانیم از ظرفیت های کشور حداکثر استفاده را ببریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، محمد باقر قالیباف عصر امروز در یادواره سرداران، فرماندهان و 550 شهید شهرستان صومعه سرا و 23 شهید مدافع حرم استان گیلان در گلزار شهدای ضیابر با بیان اینکه مردم گیلان دنباله رو فرهنگ شهدا و امام شهدا هستند، اظهار کرد: دفاع مقدس در زمانی آغاز شد و جنگ توسط دشمنان بر ایران اسلامی تحمیل شد که حزب بعث به نمایندگی از ابر قدرت های آن زمان به کشور حمله کرد و ماهم در سال نخست انقلاب بودیم.

وی با اشاره به حضور تمامی نیروهای مسلح در جنگ تحمیلی و همراهی آن ها با هم گفت: در دوران دفاع مقدس دو نکته در موفقیت ها و پیروزی ها اثرگذار بود، یکی از این نقاط حضور پر رنگ مردم بود، لشکر 16 قدس گیلان که در جنگ چه در غرب و چه در جنوب درخشید، حاکی از حضور مردم در دفاع مقدس است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: ایران جزء 10 قدرت برتر نظامی دنیاست

قالیباف: ایران جزء 10 قدرت برتر نظامی دنیاست