مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 13:502021-09-23سياسي

رویکرد وزارت کشور انتخاب استاندارهای مردمی است


تلاش بر انتخاب استاندار مردمی است و اهمیت حمایت مردم از استاندار و حمایت همه گروه ها و جریانات سیاسی و اجتماعی مؤثر است.

- به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، احمد وحیدی درباره انتخاب استانداران افزود: استان و استانداری خانه مردم استان است و مردم با ارائه ایده ها و راهکارها در روند توسعه استان شان سهیم می شوند.

وی ادامه داد: برای همین تلاش بر انتخاب استاندار مردمی است و اهمیت حمایت مردم از استاندار و حمایت همه گروه ها و جریانات سیاسی و اجتماعی مؤثر است و همگی این امور می تواند در موفقیت استاندار تأثیرگذار باشد.

وزیر کشور اضافه کرد: رویکرد این وزارتخانه انتخاب بهترین ها برای سمت استانداری است، بر این اساس چهره هایی را معرفی می کند که بتوانند مسائل استان را پیش برده و منجر به پیشرفت و منافع استان شود.

وحیدی ادامه داد: جایگاه استانداران به خاطر نقش محوری شان در مسائل توسعه ای استان، هماهنگی در امور استان و تحرک در روند پیشرفت استان؛ امری بسیار مهمی است.

وی با تأکید بر این موضوع که مدیریت سیاست داخلی در کشور با محوریت استانداران سراسر کشور است، گفت: در کنار این موضوع پیاده کردن سیاست های دولت در سطح مناطق مختلف کشور بر عهده استانداران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویکرد وزارت کشور انتخاب استاندارهای مردمی است

رویکرد وزارت کشور انتخاب استاندارهای مردمی است