مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 13:452021-09-23سياسي

زد و بندهای سیاسی زیرساخت های گیلان را نابود کرده است


نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه فقر زیر سرسبزی استان پنهان است، گفت: زد و بند سیاسی و مالی در استان باعث شده بسیاری از زیرساخت های گیلان به فراموشی سپرده شود.

- ، آیت الله رسول فلاحتی عصر پنج شنبه در یادواره سرداران، فرماندهان و 550 شهید شهرستان صومعه سرا و 23 شهید مدافع حرم استان گیلان با بیان اینکه ضیابر سرزمین مجتهدانی است که از علمای تراز اول شیعه محسوب می شوند، بیان کرد: سید عبدالوهاب ضیابری از علمای برجسته و از مفاخر استان گیلان است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به سخنان رهبری مبنی بر نارضایتی ایشان از وضعیت عدالت در کشور، گفت: گیلان استانی است که 8 هزار شهید دارد اما پس از گذشت 42 سال از انقلاب کاری در خور شأن این مردم انجام نشده است.

وی با اشاره به اینکه مردم گیلان نجیب، بزرگوار و شاکر هستند اما خدمات سال های اخیر به هیچ عنوان در شأن آنها نیست، تصریح کرد: سرسبزی خطه شمال فریبنده شده و فقر زیر این سرسبزی پنهان است.

آیت الله فلاحتی ادامه داد: آب شرب و کشاورزی استان گیلان وضعیت نامطلوبی دارد و اکثر مناطق شهری و روستایی استان از آب آشامیدنی سالم برخوردار نیستند همچنین زیرساخت های برق گیلان نیز فرسوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زد و بندهای سیاسی زیرساخت های گیلان را نابود کرده است

زد و بندهای سیاسی زیرساخت های گیلان را نابود کرده است