مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 13:352021-09-23سياسي

دولت با الگو گرفتن از دفاع مقدس زمینه تعالی کشور را فراهم کند


جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در بیانیه ای به مناسبت هفته دفاع مقدس تأکید کرد: به دولت مردان جدید توصیه می کنیم با الگو گرفتن از هشت سال حماسه و دفاع و با کار جهادی زمینه های رشد و تعالی هر چه بیشتر ایران اسلامی را فراهم آوردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی به مناسبت چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس بیانیه ای صادر کرد که متن کامل آن را در ادامه می خوانید.

مِنَ الْمُؤْمِنینَ رِجالٌ صَدَقُوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضی‏ نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَ ما بَدَّلُوا تَبْدیلا هفته دفاع مقدس یادآور حماسه غیورمردانی است که با ایمانی راسخ و با تبعیت از ولایت فقیه، هشت سال جلوی رژیم تا بن دندان مسلح بعث ایستادگی کرده و یک وجب از خاک میهن اسلامی را به دشمن واگذار نکردند.

اتفاقی که طول یکی دو قرن گذشته در بین جنگ های ایران بی سابقه بوده است.

امسال که هفته دفاع مقدس با آغازین ماه های شروع به کار دولت انقلابی مقارن شده است؛ این تقارن زمانی را به فال نیک گرفته و به دولت مردان جدید توصیه می کنیم با الگو گرفتن از هشت سال حماسه و دفاع و با کار جهادی زمینه های رشد و تعالی هر چه بیشتر ایران اسلامی را فراهم آوردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت با الگو گرفتن از دفاع مقدس زمینه تعالی کشور را فراهم کند

دولت با الگو گرفتن از دفاع مقدس زمینه تعالی کشور را فراهم کند