مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 13:152021-09-23سياسي

ضرورت موفقیت در عرصه های مختلف استفاده از تجارب دفاع مقدس است


امام جمعه فیروزکوه با انتقاد از کم کاری در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه گفت: ضرورت موفقیت در عرصه های مختلف استفاده از تجارب دوران دفاع مقدس است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبارها فرمودند اصل فرهنگ است، و نیاز ما به فرهنگ مانند نیاز ما به اکسیژن است، عنوان داشت: وظیفه ذاتی هر مسئول در نظام اسلامی این است که به مسئله فرهنگ توجه ویژه کند و امروزه ما فرهنگ ایثار و شهادت را درست ترویج نکرده ایم؛ چه عاملی باعث شد که ما در هشت سال دفاع مقدس پیروز میدان باشیم؟ آیا غیر از عنصر فرهنگ و ایمان و باور بود؟ اینها برگ برنده ما بود، اگر ما بخواهیم اینها را از دست بدهیم، به جامعه بی توجه باشیم و فرهنگ جهاد و ایثار را ترویج نکنیم.

وی گفت: هر چه پُل و جاده بسازیم و اقتصاد و معیشت را درست کنیم، به تعبیر حضرت امام این اقدامات پوچ و پوک و میان تُهی است، فایده ای ندارد، در دفاع مقدس با حضور مردم پیروز میدان شدیم و مردم پای صحنه بودند، زیرا روحیه انقلابی و جهاد داشتند، مادران و پدران شهدا فرزندان خود را با اقبال و اشتیاق به جبهه ها می فرستادند زیرا به فرهنگ ایثار و جهاد و شهادت باور داشتند.

امام جمعه فیروزکوه اظهار داشت: اگر امروز می بینیم که بعضی چیزها کمرنگ می شود به دلیل این است که کوتاهی شده و خوب ترویج نشده است، وگرنه مردم پای کار هستند و اگر سخن مقام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت موفقیت در عرصه های مختلف استفاده از تجارب دفاع مقدس است

ضرورت موفقیت در عرصه های مختلف استفاده از تجارب دفاع مقدس است