مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 13:052021-09-23حوادث

مهار آتش سوزی در کارگاه غیرمجاز شارژ گاز LPG در شیراز


رییس سازمان آتش نشانی شیراز از آتش سوزی گسترده و انفجارهای پی در پی در یک گارگاه غیر مجاز سوخت گیری گاز LPG در خیابان محراب خبر داد.

- به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمد هادی قانع  با اشاره به جزییات انفجار و آتش سوزی گسترده در این  کارگاه ،گفت: ساعت 13:36 دقیقه ظهر امروز یک مورد آتش سوزی گسترده در خیابان محراب به سامانه 125 سازمان آتش نشانی شیراز اطلاع داده شد.

او افزود: با توجه به حساسیت حادثه و مجاورت این کارگاه با منازل مسکونی، بیش از 30 آتش نشان از شش ایستگاه عملیاتی با ده خودروی پشتیبانی از جمله فوماتیک، خودرو حامل کف و خودروهای حامل تجهیزات تنفسی به محل اعزام شدند.

رییس سازمان آتش نشانی عنوان کرد: آتش سوزی در یک کارگاه 200 متری به وقوع پیوسته بود که با کاربری انبار، فروش و شارژ سیلندر های ال پی جی فعالیت می کرد و تعداد زیادی سیلندرهای گاز مایع 11 کیلویی، پیک نیکی و 50 کیلویی در آن نگهداری می شد.

قانع ادامه داد: این کارگاه در منطقه مسکونی و به صورت غیر مجاز فعالیت می کرد که نشت گاز از یک سیلندر در مجاورت شعله باز منجر به انفجارهای شدید و پی در پی  شده و خساراتی را به منازل مسکونی وارد کرده بود.

قانع گفت: شعله های آتش تمامی کارگاه را در بر گرفته و احتمال سرایت به منازل و انفجار بقیه سیلندرها نیز وجود داشت، از این رو تیم اطفایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهار آتش سوزی در کارگاه غیرمجاز شارژ گاز LPG در شیراز

مهار آتش سوزی در کارگاه غیرمجاز شارژ گاز LPG در شیراز