مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 12:552021-09-23سياسي

پیگیری ایستگاه های پمپاژ سد سیمره در هیئت دولت


وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: به صورت ویژه مسئله ایستگاه های پمپاژ در هیئت دولت پیگیری و مطرح می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، ضرغامی ضمن سفر به استان ایلام و بازدید از از زیرساخت های گردشگری سد سیمره گفت: به صورت ویژه مسئله ایستگاه های پمپاژ در هیئت دولت پیگیری و مطرح می شود.

وی افزود: استان ایلام دارای ظرفیت های ویژه ای است که با توجه به اینکه بیکاری دغدغه اصلی مردم است در راستای این مشکل و توجه به صنعت گردشگری مورد توجه قرار خواهد گرفت.

بهزاد علیزاده نماینده مردم حوزه جنوب استان در مجلس شورای اسلامی گفت: ادارات در شهرستان بدره با توجه به اینکه این شهرستان در سال 92 تاسیس شده است هنوز بخش عمده ای از آنها مستقر نشده و مردم ناچارند برای انجام امور خود به شهرستان دره شهر یا به مرکز استان مراجعه کنند درخواست ما از آقای ضرغامی این بود که این موضوع را پیگیری کنند.

وی افزود: تسریع در تکمیل نیروگاه تلمبه ذخیره ای 1000 مگاواتی شهرستان بدره و تاکنون 20 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است نیز در دستور کار وزیر است.

 نماینده مردم حوزه جنوب استان در مجلس شورای اسلامی گفت: درخواست ما ضرغامی این است که در ماه آینده یکی از معاونین خود را به صورت تام الاختیار به شهرستان بدره فرستاده تا مسائل مربوط به گردشگری شهرستان را ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری ایستگاه های پمپاژ سد سیمره در هیئت دولت

پیگیری ایستگاه های پمپاژ سد سیمره در هیئت دولت