مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 12:452021-09-23سياسي

تداوم ارتباط شهرداری با نظام پزشکی تهران برای ارتقای سلامت شهروندان


شهردار تهران با اشاره به رویکرد مدیریت شهری مبنی بر شهروند محوری و مردم مداری در دوره جدید مدیریت شهری گفت: تداوم ارتباط با نظام پزشکی تهران بزرگ و انجام برنامه های مشترک به ارتقای سلامت شهروندان تهرانی کمک خواهد کرد.

- شهردار تهران با اشاره به رویکرد مدیریت شهری مبنی بر شهروند محوری و مردم مداری در دوره جدید مدیریت شهری گفت: تداوم ارتباط با نظام پزشکی تهران بزرگ و انجام برنامه های مشترک به ارتقای سلامت شهروندان تهرانی کمک خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا علیرضا زاکانی در دیداربا محمد رییس زاده - عضو هیئت مدیره نظام پزشکی تهران - بر تعامل جدی برای استفاده از ظرفیت های جامعه پزشکی به منظور ارتقای سلامت مردم و بر ارائه خدمات و تسهیلات ویژه به جامعه پزشکی تاکید کرد.

وی ضمن قدردانی از فداکاری های جامعه پزشکی در مبارزه با ویروس کرونا بر ضرورت حفظ شأن و منزلت جامعه پزشکی و رفع نیازهای حوزه سلامت و رفع آن ها تاکید کرد.

زاکانی به برخی تفاوت ها میان میزان بهره مندی جامعه پزشکی در بخش دولتی و خصوصی اشاره کرد و گفت: تسهیل شرایط و ارائه خدمات به هر دو گروه لازم است.

در ادامه این دیدار رییس زاده ضمن درخواست برای برگزاری جلسات مشترک بین حوزه سلامت شهرداری و نظام پزشکی تهران بزرگ، بر استفاده بیشتر از امکانات و فضاهای بهداشتی- درمانی شهرداری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم ارتباط شهرداری با نظام پزشکی تهران برای ارتقای سلامت شهروندان

تداوم ارتباط شهرداری با نظام پزشکی تهران برای ارتقای سلامت شهروندان