مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 12:352021-09-23اجتماعي

آخرین وضعیت هوای کشور در روز اول پاییز/کاهش دما تا 12 درجه در شمال و شمال شرق


معاون پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده در استان های ساحلی خزر و اردبیل کاهش دما بین 6 تا 10 درجه و روزهای یکشنبه و دوشنبه در شمال شرق کشور کاهش دما بین 9 تا 12 درجه پیش بینی می شود.

- محمد اصغری در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، درباره آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: امروز و فردا در شرق هرمزگان، جنوب شرق کرمان و جنوب سیستان و بلوچستان در ساعات بعدازظهر و اوایل شب رگبار و رعد و برق، گاهی وزش باد شدید موقت و در برخی نقاط استان های اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، شمال آذربایجان شرقی، شمال آذربایجان غربی بارش پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت داریم.

وی بیان کرد: امروز و فردا در شمال غرب کشور در برخی ساعات سرعت وزش باد افزایش می یابد که موجب خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا در مناطق مستعد خواهد شد؛ همچنین روز یکشنبه هفته آینده این شرایط جوی در شمال شرق، جنوب غرب و بخش هایی از مرکز کشور حاکم است و روز دوشنبه 5 مهر کاهش کیفیت هوا به علت افزایش سرعت وزش باد در نوار شرقی کشور پیش بینی می شود.

  معاون پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی اضافه کرد: بعدازظهر فردا و روز شنبه 3 مهر در استان های ساحلی خزر، اردبیل، شمال آذربایجان شرقی و شمال آذربایجان غربی، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت هوای کشور در روز اول پاییز/کاهش دما تا 12 درجه در شمال و شمال شرق

آخرین وضعیت هوای کشور در روز اول پاییز/کاهش دما تا 12 درجه در شمال و شمال شرق