مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 12:302021-09-23اقتصادي

بازدید از موزه آذربایجان تبریز با بلیط چارتری


یکی از مهم ترین موزه های ایران موزه آذربایجان تبریز است که برای بازدید از این موزه می توانید با بلیط چارتری تبریز از آس چارتر ساعاتی خوش را تجربه کنید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی ساعاتی خوش را تجربه کنید.

این موزه دارای سه طبقه است که در ادامه به معرفی ان خواهیم پرداخت، همچنین در این موزه اشیایی وجود دارد که مربوط به هزاران سال قبل از میلاد مسیح است که نگهداری این اشیا باعث شده تا فرصت خوبی برای دوست داران بازدید از موزه باشد.

تاریخچه موزه تبریز ممکن است زمان زیادی از تأسیس این موزه نگذشته باشد اما باید بدانیم اشیای بسیار با ارزشی در این موزه وجود دارد که نگهداری می شود.

در سال 1306 یا 1307 خورشیدی نمایشگاهی از سکه های تاریخی تبریز در کتابخانه تربیت برقرار شد و بعد از آن تصمیم به بنای موزه آذربایجان در شهر مطرح شد و این موزه پس از مدت زمانی که طی شد سرانجام تأسیس شد.

در یکی از مهم ترین نمایشگاه ها در سال 1336 خورشیدی، 202 عدد اثر تاریخی متعلق به موزه ایران باستان به تبریز فرستاده شد تا در کتابخانه ملی این شهر قرار داده شود و بعد از مدت ها آثار و اشیای تاریخی در دبیرستان نجات در این شهر نگهداری می شده است و سرانجام در سال 1337 اردیبهشت ماه موزه آذربایجان شروع به فعالیت کرد و به طور رسمی در سال 1341 خورشیدی به بهره برداری رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید از موزه آذربایجان تبریز با بلیط چارتری

بازدید از موزه آذربایجان تبریز با بلیط چارتری