مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 12:152021-09-23سياسي

قالیباف در جمع بازاریان: وضعیت بازار ساماندهی می شود+ فیلم


رییس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به گله مندی کسبه های بازار محلی صومعه سرا بزرگ خصوص افزایش قیمت کالاهای اساسی گفت: کنترل و ایجاد ثبات در بازار از اولویت های مجلس و دولت بوده و اقدامات خوبی در این خصوص اتخاذ شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از صومعه سرا، محمد باقر قالیباف صبح امروز همزمان با دومین روز از هفته دفاع مقدس برای شرکت و سخنرانی در یادواره سرداران، فرماندهان و 550 شهید شهرستان صومعه سرا و 23 شهید مدافع حرم استان گیلان در ضیابر وارد گیلان شد.

رییس سرزده از بازار محلی شهرستان صومعه سرا سرا بازدید و به درد و دل های بازاریان گوش داد.

بازاریان صومعه سرا به محض دیدن رییس قوه مقننه از افزایش قیمت کالا اعتراض کرده و خواستار کنترل قیمت توسط مجلس و دولت شدند.

به گفته یکی از کسبه بازار محلی صومعه سرا، هر روز قیمت کالا و اقلام اساسی مثل گوشت و مرغ با افزایش قیمت مواجه شده و امکان برنامه ریزی برای زندگی وجود ندارد.

این کاسب محلی بازدید رییس مجلس از بازار محلی شهرستان صومعه سرا را غنیمت شمرده و گفت: اقشار ضعیف جامعه در شرایط بسیار سختی قرار دارند و از مسؤولان می خواهیم در زمینه کنترل بازار چاره اندیشی کنند.

قالیباف بعد از شنیدن درد و دل های کسبه های بازار محلی صومعه سرا و در پاسخ به گله مندی های موجود از وضعیت بازار قول ساماندهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف در جمع بازاریان: وضعیت بازار ساماندهی می شود+ فیلم

قالیباف در جمع بازاریان: وضعیت بازار ساماندهی می شود+ فیلم