مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 12:102021-09-23سياسي

نیکوکاران می توانند با استخدام زندانیان در مسیر اصلاح و تربیت به ما کمک کنند


اشتغال زمینه ساز بازگشت سالم زندانیان به جامعه است.

- مدیرکل زندان های استان تهران گفت: اشتغال زمینه ساز بازگشت سالم زندانیان به جامعه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اداره کل زندان های استان تهران، علی رستمی در جلسه توسعه همکاری مشترک اداره کل زندان های استان تهران و بنیاد تعاون زندانیان گفت: بحمدالله دستگاه قضایی در خصوص نظام نیمه آزادی و صدور احکام رای باز با این اداره کل تعامل خوبی دارد.

مدیر کل زندان های استان تهران با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: مراجع عالی قضایی استان به طور مرتب از زندان های تهران بازدید می کنند و بحمدالله دستگاه قضایی در خصوص نظام نیمه آزادی و صدور احکام رای باز تعامل خوبی با این مجموعه دارد و از اشتغال زندانیان استقبال می کنند.

رستمی بیان کرد: اشتغال زمینه ساز بازگشت سالم زندانیان به جامعه است و تلاش می کنیم آنان در مجموعه های کارگاهی و صنعتی بخش خصوصی مشغول بکار شوند.

وی افزود: افراد نیکوکار در بخش های خصوصی می توانند با استخدام زندانیان، هم در مسیر اصلاح و تربیت به ما کمک کنند و هم خانواده زندانی درآمد معیشتی کافی به دست آورد.

این مقام عالی زندان های استان تهران همچنین گفت: توسعه همکاری بین زندان های تهران و بنیاد تعاون تعاملی دوسویه است که هم هدف اشتغال 80 درصدی زندانیان را محقق می کند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیکوکاران می توانند با استخدام زندانیان در مسیر اصلاح و تربیت به ما کمک کنند

نیکوکاران می توانند با استخدام زندانیان در مسیر اصلاح و تربیت به ما کمک کنند