مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 12:052021-09-23سياسي

راهپیمایی واجتماع جاماندگان اربعین درآذربایجان غربی برگزار می شود


رییس شورای هیئات مذهبی آذربایجان غربی گفت: مراسم جاماندگان اربعین حسینی در سراسر استان همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر شهرهای قرمز، نارنجی و زرد با رعایت فاصله اجتماعی در فضای باز امامزادگان و بقاع متبرکه، صحن های مساجد جامع، قدمگاه ها، میادین شهرها و روستاها، این مجالس را به صورت باشکوه برگزار می کنند.

رییس شورای هیئات مذهبی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه ماهیت مراسم اربعین ماهیت زیارت است، نحوه برگزاری آیین های اربعین حسینی را در استان آذربایجان غربی برای جاماندگان اربعین پیاده روی حرم تا حرم یا در نقاطی که فقط یک امامزاده است پیاده روی از مبدا تا حرم و در شهرستان ارومیه مرکز استان از میدان ولایت فقیه تا باغ رضوان ارومیه بدون توقف در مسیر همراه با قرائت زیارت اربعین اعلام کرد.

بقایی، انتشار متن زیارت اربعین و توزیع بین عزاداران و برپایی موکب ها و ایستگاه های صلواتی با محوریت خدمات فرهنگی و اجتماعی در اکثر نقاط استان از سوی هیئات مذهبی و موکب های عزاداری را، از دیگر برنامه های اربعین حسینی اعلام کرد.

رییس شورای هیئات مذهبی استان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه عده ای از زائرین اعزامی ممکن است از راه زمینی وارد کشور شوند، تمهیدات لازم و هماهنگی با موکب اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی واجتماع جاماندگان اربعین درآذربایجان غربی برگزار می شود

راهپیمایی واجتماع جاماندگان اربعین درآذربایجان غربی برگزار می شود