مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 11:452021-09-23سياسي

توزیع 10400 بسته آموزشی به نیت شهدای مازندران در پویش مهربانی


در آغازین روز هفته دفاع مقدس و در آستانه شروع سال تحصیلی جدید دومین مرحله از پویش مومنانه و سراسری همکلاسی مهربان با اهدای10400 بسته کمک آموزشی به نیست 10 هزار و 400 شهید استان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، در آغازین روز هفته دفاع مقدس و در آستانه شروع سال تحصیلی جدید دومین مرحله از پویش مومنانه و سراسری همکلاسی مهربان با احسان و همدلی خیران، نهادهای مردمی و دستگاه های اجرایی، به همت سازمان معلمان این مقطع همراه بود.

  نرم افزار فانوس به منظور کمک و ارتقای مهارت ها و توانمندی های آموزشی و تربیتی که توسط سازمان بسیج دانش آموزی استان مازندران تولید و در بسترهای مجازی ایتا و سروش در دسترس نوجوانان بوده با حضور مجیدی معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا، با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در جوار دو شهید گمنام و خوشنام حسینیه عاشقان کربلا شهرستان ساری برگزار شد.

عسکر مجیدی در حاشیه پویش همکلاسی مهربان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس اظهار کرد: به مناسبت هفته دفاع مقدس در سطح استان حدود 10 هزار بسته معیشتی، 5 هزار لوازم التحریر و 200 سری جهیزیه تهیه شده است.

وی افزود: در برنامه ای تحت عنوان همکلاسی مهربان که از طریق بسیج دانش آموزی برگزار شد 10 هزار و 400 لوازم التحریر، 4 هزار بسته بهداشتی و 200 سخت افزار آمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 10400 بسته آموزشی به نیت شهدای مازندران در پویش مهربانی

توزیع 10400 بسته آموزشی به نیت شهدای مازندران در پویش مهربانی