مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 11:352021-09-23اجتماعي

وقوع تندبادهای لحظه ای و کاهش محسوس دما در آذربایجان شرقی


مدیریت بحران شهرداری تبریز با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد که از روز پنجشنبه تا روز یکشنبه هفته بعد، وضعیت جوی ناپایداری در آذربایجان شرقی حاکم خواهد بود که منجر به رگبار باران و وزش باد شدید و کاهش محسوس دما می شود.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیریت بحران شهرداری تبریز با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد که از روز پنجشنبه تا روز یکشنبه هفته بعد، وضعیت جوی ناپایداری در آذربایجان شرقی حاکم خواهد بود که منجر به رگبار باران و وزش باد شدید و کاهش محسوس دما می شود.

بر اساس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان، وضعیت جوی استان از روز پنجشنبه یکم مهر تا روز یکشنبه چهارم مهر ناپایدار خواهد بود.

پیرو هشدار جوی سطح زرد اداره کل هواشناسی استان، فعالیت سامانه بارشی از روز پنجشنبه تا روز یکشنبه موجب رگبار باران و رعد و برق و وزش باد گاهی تا نسبتا شدید و کاهش محسوس دما خواهد شد.

طبق اعلام مدیریت بحران شهرداری تبریز، احتمال بالا آمدن آب رودخانه ها و سیلابی شدن مسیل ها و احتمال خسارت در اثر وزش باد شدید، رخداد تندبادهای لحظه ای، پرتاب اشیا و سقوط تابلوهای تبلیغاتی پیش بینی می شود.

بنابراین لازم است تا شهروندان از سفرهای غیرضروری اجتناب کرده و ضمن توجه به توصیه های هواشناسی، اقدامات لازم جهت جلوگیری از بروز خسارات احتمالی را به عمل آورند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقوع تندبادهای لحظه ای و کاهش محسوس دما در آذربایجان شرقی

وقوع تندبادهای لحظه ای و کاهش محسوس دما در آذربایجان شرقی