مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 11:252021-09-23سياسي

اعتراض فرهنگیان قمی به عدم اعمال قانون همترازی حقوق با هیئت علمی


جمعی از فرهنگیان قمی در اعتراض به عدم اعمال قانون همترازی 80 درصدی حقوق فرهنگیان با حقوق اعضای هیئت علمی، مقابل دفتر نماینده قم در مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.

- ، پیش از ظهر پنج شنبه جمعی از معلمان و فرهنگیان قمی در اعتراض به عدم اجرای قانون مصوب مجلس شورای اسلامی در مقابل دفتر احمد امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تجمع و خواستار اعمال قانون و رتبه بندی بر اساس همترازی 80 درصد اعضای هیئت علمی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی شدند.

یکی از فرهنگیان در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به نقش مهم معلمان در تربیت نسل های آینده و تأکیدات رهبر معظم انقلاب بر اهمیت رسیدگی به وضعیت معیشتی معلمان و فرهنگیان گفت: ما تنها خواستار اعمال قانون مصوب مجلس شورای اسلامی هستیم و انتظار داریم دولت جدید رویه گذشته را تغییر داده و قوانین مجلس را اجرا کند.

وی ادامه داد: ما از نمایندگان قم می خواهیم بر اساس وظیفه نمایندگی با نظارت بر شیوه اعمال قانون، حسن اجرای قوانین را پیگیری کنند.

طرح رتبه بندی معلمان بر اساس سند تحول بنیادین نظام آموزشی یکی از موضوعات مهمی است که برای بهبود سطح معیشتی و ارتقای حرفه ای معلمان بسیار مهم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض فرهنگیان قمی به عدم اعمال قانون همترازی حقوق با هیئت علمی

اعتراض فرهنگیان قمی به عدم اعمال قانون همترازی حقوق با هیئت علمی