مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 11:202021-09-23ورزشي

اجرای بیش از 30 برنامه محوری شاخص توسط سپاه ناحیه امامت تبریز در هفته دفاع مقدس


فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز ضمن تشریح فعالیت های سپاه امامت در هفته دفاع مقدس، گفت: در این ایام، بیش از 30 برنامه محوری شاخص در هفته دفاع مقدس اجرا می شود.

- ایسنا/آذربایجان شرقی فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز ضمن تشریح فعالیت های سپاه امامت در هفته دفاع مقدس، گفت: در این ایام، بیش از 30 برنامه محوری شاخص در هفته دفاع مقدس اجرا می شود.

سرهنگ پاسدار حسین پوراسماعیل با بیان این که زنده نگه داشتن آرمان های انقلاب اسلامی، بایستی با جدیت دنبال شود، افزود: هر چقدر که ما در تشریح دستاوردهای انقلاب و تشریح خاطرات جنگ و دفاع مقدس کوتاهی کنیم، در مقابل دشمنان با پمپاژ اطلاعات غلط، در صدد تخریب و تحریف انقلاب شکوهمند اسلامی خواهند بود.

وی افزود: در ایام هفته دفاع مقدس امسال هم بنا داریم که مثل سال های قبل، برنامه های متنوعی در حوزه های فرهنگی و هنری، ورزشی، خاطره گویی، افتتاح نمایشگاه و .

، برگزار کنیم.

وی در تشریح جزییات این برنامه ها، گفت: برنامه های امسال با برگزاری یادواره شهدا در مجتمع علامه امینی جعفری در روز اول آغاز خواهد شد.

پوراسماعیل ادامه داد: رژه موتوری، یادواره شهدای دفاع مقدس، افتتاح نمایشگاه دفاع مقدس، افتتاح نمایشگاه فرهنگی، همایش و نشست صمیمی با رزمندگان و پیشکسوتان و افتتاح مسابقات ورزشی بین پادگانی، از برن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای بیش از 30 برنامه محوری شاخص توسط سپاه ناحیه امامت تبریز در هفته دفاع مقدس

اجرای بیش از 30 برنامه محوری شاخص توسط سپاه ناحیه امامت تبریز در هفته دفاع مقدس