مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 11:152021-09-23سياسي

افتتاح نمایشگاه فرهنگی شهید شاخص کشوری در کرمانشاه


مدیر سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه، از افتتاح نمایشگاه فرهنگی شهید شاخص کشوری سازمان بسیج حقوقدانان «شهید سلیم قنبری» خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فاسر از کرمانشاه، نمایشگاه فرهنگی شهید شاخص کشوری سازمان بسیج حقوقدانان به همت سازمان بسیج حقوقدانان و دادگستری کل استان کرمانشاه با حضور رییس کل دادگستری استان، نماینده ولی فقیه در سپاه استان، مسؤولین استان و اعضای شورای قضایی استان کرمانشاه و مسؤولین ادارات و نهادها افتتاح شد.

رسول بهرامی پور، مدیر سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه در حاشیه این مراسم در گفت وگو با خبرنگار فارس، اظهار داشت: هدف از برگزاری این نمایشگاه معرفی شهید سلیم قنبری به همکاران این شهید والامقام و مراجعین به دستگاه قضایی استان و انتقال فرهنگ ایثار ،شهادت و از خودگذشتگی به جامعه حقوقی است.

وی گفت: در این نمایشگاه زندگی نامه شهید قنبری، آثار و خدمات شهید، سوابق خدمتی وی، البسه شهید حین شهادت، دست نوشته های شهید، کتب و محصولات فرهنگی مربوط به گرامیداشت یاد و خاطره این شهید والامقام به نمایش گذاشته شده است.

مدیر سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه افزود: با توجه به اینکه شهید سلیم قنبری به عنوان شهید شاخص کشوری سازمان بسیج حقوق دانان انتخاب شده است، لذا این نمایشگاه تا پایان سال 1400


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح نمایشگاه فرهنگی شهید شاخص کشوری در کرمانشاه

افتتاح نمایشگاه فرهنگی شهید شاخص کشوری در کرمانشاه