مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 11:152021-09-23سياسي

نخبگان نیروی هوایی در ارتقاء سطح علمی بکوشند


نخبگان این نیرو باید در راستای ارتقاء سطح علمی نیروی هوایی بکوشند و با کار و تلاش مضاعف جایگزینی برای کار کردن سنتی ایجاد کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از(مدظله العالی) در انتصاب خود اظهار کرد: حکمی که رهبر معظم انقلاب به بنده اعطا کرده اند باری بسیار سنگین بر دوش بنده و شما عزیزان است و در این مسیر همه ما مطیع و مجری اوامر مقام معظم رهبری هستیم تا در موعد مقرر تمامی این مطالبات را به سرمنزل مقصود برسانیم و انشاءلله بتوانیم رو سفید شویم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در ادامه با بیان اینکه بنده دست برادری به سوی شما عزیزان نخبگان و همکاران گرامی دراز می کنم خاطرنشان کرد: از شما می خواهم تا در این راه دوشادوش هم بایستید و از هیچ چیزی دریغ نکنید و سعی کنید تا با هم‍فکری و همکاری هم طرح هایی که قابل اجرا و ارائه است را عملیاتی کنیم.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر اصلی ترین موضوع برای ما اجرایی کردن مطالبات مقام معظم رهبری در حوزه نیروی انسانی است، تصریح کرد: در همین راستا باید کارگروه هایی را با توجه به توان افراد تشکیل دهیم و هر شخصی با توجه به تخصص و حرفه خود در کارگروه مربوطه مشغول شود.

واحدی با بیان اینکه نخبگان چشم و چراغ نیروی هوایی هستید، گفت: شما باید در راستای ارتقاء سطح علمی نیروی هوایی بکوشید و با کار و تلاش مضاعف جایگزینی برای کار کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخبگان نیروی هوایی در ارتقاء سطح علمی بکوشند

نخبگان نیروی هوایی در ارتقاء سطح علمی بکوشند