مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 11:052021-09-23سياسي

گلزار شهدای فیروزکوه گلباران شد


گلزار شهدای فیروزکوه با حضور مسئولان گلباران شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پیش از ظهر پنجشنبه و همزمان با هفته دفاع مقدس گلزار شهدای شهرستان فیروزکوه همزمان با هفته دفاع مقدس، با حضور حجت الاسلام حیدری امام جمعه، فرمانده سپاه، فرماندار، رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران و سایر مسئولین شهرستان و بسیجیان، گلباران شد.

حجت الاسلام حسن حیدری، امام جمعه فیروزکوه در مراسم گلباران گلزار شهدا فیروزکوه به مناسبت هفته دفاع مقدس، گفت: نهایت درجه ای که یک انسان می تواند به آن برسد مقام شهادت است و خداوند متعال می فرمایند کسی که به شهادت می رسد حیات طیبه پیدا می کند و از رزق الهی بهره مند می شود.

حیدری با اشاره به اینکه کسی که می خواهد در مسیر شهدا حرکت کند باید شهید گونه زندگی کند افزود: هفته دفاع مقدس در حقیقت یادآور رشادت ها، سلحشوری ها، ایثار و از خودگذشتگی های شهدا، رزمندگان و ملّت ایران است.

وی بیان داشت: بزرگ ترین دستاورد هفته دفاع مقدس این است که ما بار دیگر این تجربه را به یاد آوریم که چطور شد یک ملّتی با دستان خالی مقابل همه استکبار بایستد؟ دشمن آن زمان گمان می کرد ملّت ایران که به تازگی انقلاب کرده بود چیزی ندارد، اما دشمن نمی دانست که ملّت ایران خدا را دارد، و یک توکل و اتکایی به قدرت لایزال الهی دارد، لذا جوانان عزیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلزار شهدای فیروزکوه گلباران شد

گلزار شهدای فیروزکوه گلباران شد