مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 11:002021-09-23سياسي

آغاز فعالیت موکب احمدبن موسی(ع) در بین الحرمین شیراز


در آستانه فرا رسیدن ایام اربعین حسینی، موکب احمدبن موسی(ع) به عنوان بزرگترین موکب استان فارس از امروز فعالیت خود را در بین الحرمین شیراز آغاز می کند.

- ایسنا/فارس در آستانه فرا رسیدن ایام اربعین حسینی، موکب احمدبن موسی(ع) به عنوان بزرگترین موکب استان فارس از امروز فعالیت خود را در بین الحرمین شیراز آغاز می کند.

مسئول اجرایی موکب بین الحرمین شیراز پنج شنبه اول مهرماه در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت فرا رسیدن اربعین حسینی گفت: امسال برای دومین سال متوالی است که به دلیل شیوع کرونا امکان برپایی موکب احمدبن موسی(ع) در کربلای معلی فراهم نشده است.

رسول تاجیک افزود: به منظور اهمیت بزرگداشت اربعین حسینی، بنا گذاشتیم تا امسال هم مانند سال گذشته موکب احمدبن موسی(ع) را در بین الحرمین شیراز برپا کنیم که بحمد الهی از امروز فعالیت این موکب آغاز خواهد شد.

او با بیان اینکه فعالیت این موکب تا بعد از اربعین حسینی یعنی تا روز 6 مهرماه ادامه خواهد داشت، ساعت فعالیت آن را روزانه از ساعت 16 تا 24 اعلام کرد و گفت: در روز اربعین از صبح تا غروب موکب فعالیت خواهد داشت.

مسئول اجرایی موکب احمدبن موسی(ع) بین الحرمین شیراز همچنین گفت: در موکب بین الحرمین همان خدماتی را که در کربلای معلی به زائران اربعین ارائه می دادیم به سوگواران حسینی ارائه خواهیم داد که شام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فعالیت موکب احمدبن موسی(ع) در بین الحرمین شیراز

آغاز فعالیت موکب احمدبن موسی(ع) در بین الحرمین شیراز