مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 11:002021-09-23اجتماعي

اینترنت شرکت مخابرات برای استفاده از سامانه شاد رایگان است


در آستانه سال تحصیلی جدید، استفاده از سامانه شاد بر بستر اینترنت شرکت مخابرات رایگان است.

- جی پلاس، مجید سلطانی افزود: شرکت مخابرات با نگاه ویژه به مسئولیت اجتماعی به ارتقای ظرفیت های زیرساختی لازم برای توسعه آموزش برخط سامانه شاد وزارت آموزش و پرورش پرداخت تا در شرایط کرونایی که مدارس همچنان تعطیل است به نظام آموزشی کشور کمک کند.

وی با بیان اینکه سهم بازار ADSL شرکت مخابرات ایران بالای 50 درصد در کشور است درباره توان این زیر ساخت آموزشی اظهار داشت: استفاده از سامانه شاد بر بستر اینترنت شرکت مخابرات ایران رایگان شد تا بدون هیچگونه دغدغه و نگرانی با کیفیتی مطلوب پاسخگوی نیازهای دانش آموزان و معلمان عزیز باشد.

سلطانی با اشاره به اینکه استفاده از سامانه شاد از ابتدای مهر ماه همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید مورد استفاده بیشتر دانش آموزان و معلمان قرار می گیرد گفت: از آنجایی که دامنه گسترده ای از مخاطبان و کاربران در نقاط مختلف کشور از این طریق می توانند از آموزش بهره مند شوند به نوعی عدالت آموزشی را نیز توسعه داده است.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه پورت بهره برداری شده اینترنت پرسرعت این شرکت حدود 6 میلیون و 500 هزار شماره است، افزود: اینترنت رایگان شرکت مخابرات برای سامانه شاد با هدف تسهیل در دسترسی دانش آموزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اینترنت شرکت مخابرات برای استفاده از سامانه شاد رایگان است

اینترنت شرکت مخابرات برای استفاده از سامانه شاد رایگان است