مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 10:552021-09-23اقتصادي

نباید اقتصاد کشور را مشروط به مذاکرات کنیم


نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی از تدارک حضور سفیر چین در قم جهت دیدار و برنامه ریزی پیرامون مبادلات اقتصادی و افزایش سرمایه گذاری ها خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، احمد امیرآبادی فراهانی امروز در نشست ستاد برنامه ریزی و توسعه استان با اشاره به ضرورت گسترش واکسیناسیون عمومی علیه توجه داد و گفت: البته مذاکرات انجام خواهد شد، قطعا نباید اقتصاد کشور را مشروط به مذاکرات کنیم.

امیرآبادی سپس به اهمیت بخش خدمات در استان قم اشاره و خاطر نشان کرد: طبق آمار، 63 درصد اقتصاد استان در بخش خدمات است و بر این اساس اگر بخش خدمات در استان راه نیفتد، تولید هم مشکل پیدا خواهد کرد.

وی همچنین افزود: در این زمینه نیاز است تا کارگروه ویژه ای به بررسی دقیق موضوع بپردازد و راه های رونق اشتغال در بخش خدمات و عبور عملی از کرونا را احصاء و پیگیری کند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی همچنین به اهمیت موضوع معدن در استان و فعال بودن کارگروه این بخش پرداخت و اظهار کرد: اختلاف بین بخش معدن و بخش محیط زیست و منابع طبیعی همیشه بوده و هست، اما بدیهی است که این بخش ها باید در تعامل با یکدیگر و سنجیدن فایده ها و هزینه ها، به راهکارهای مشترکی دست یابند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید اقتصاد کشور را مشروط به مذاکرات کنیم

نباید اقتصاد کشور را مشروط به مذاکرات کنیم