مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 10:552021-09-23سياسي

شوراها شهردارانی انتخاب کنند که شرایط تصدی را داشته باشند


شهردارانی که برای مدیریت شهری توسط شوراها در استان معرفی می شوند، باید دارای شرایط لازم و ویژگی قانونی برابر آیین نامه مصوب، - ایسنا/فارس استاندار فارس تاکید کرد: شهردارانی که برای مدیریت شهری توسط شوراها در استان معرفی می شوند، باید دارای شرایط لازم و ویژگی قانونی برابر آیین نامه مصوب، باشند.

عنایت الله رحیمی پنج شنبه یکم مهرماه در شورای اداری فارس ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، از تمام دستگاه های اجرایی خواست فضا سازی ها در این هفته به گونه ای باشد که حال و هوای دفاع مقدس در شیراز و سایر شهرستان ها را تداعی کند و با توجه به نزدیک بودن اربعین حسینی، فضا سازی شهری نیز باید به این سمت پیش برود.

او عنوان کرد: با توجه به آغاز ماه مهر، دستگاه های خدمت رسان نسبت به شناسایی دانش اموزان نیازمند اقدام کرده و با استفاده از ظرفیت خیران نسبت به تهیه بسته های آموزشی اقدام کنند.

استاندار فارس یادآور شد: براساس پیشنهادی که استان فارس به مدیران کلان کشور ارائه کرده، اختیار بازگشایی مدارس در اختیار شورای مدرسه قرار گرفته تا مشکلی برای دانش آموزان وجود نداشته باشد.

رحیمی در خصوص عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی نیز عنوان کرد: رعایت شیوه نامه های بهداشتی در کل کشور و فارس مناسب نیست و باید افزایش یاید تا میزان مراجعات به مراکز خدمات درم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شوراها شهردارانی انتخاب کنند که شرایط تصدی را داشته باشند

شوراها شهردارانی انتخاب کنند که شرایط تصدی را داشته باشند