مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 10:502021-09-23اقتصادي

فروش اموال مازاد دولتی در فارس مناسب نبوده است


مدیرکل امور اقتصادی و دارایی فارس با اشاره به آمار مجوزهای صادره برای واگذاری اموال مازاد دولتی در فارس، حجم اموال فروخته شده در مقایسه با مجوز صادره را مناسب ندانست.

- ایسنا/فارس مدیرکل امور اقتصادی و دارایی فارس با اشاره به آمار مجوزهای صادره برای واگذاری اموال مازاد دولتی در فارس، حجم اموال فروخته شده در مقایسه با مجوز صادره را مناسب ندانست.

بابک دایی پنج شنبه یکم مهرماه در شورای اداری فارس ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، با بیان اینکه مجوز فروش 87 فقره از اموال مازاد دولتی در استان توسط وزیر اقتصاد صادر شده است، گفت: در حوزه فروش تنها 11 فقره به ارزش 17 میلیارد تومان داشته ایم، در صورتی که استان های کوچکتر از فارس ارزش و میزان فروش بالاتری داشته اند.

دایی در تشریح عملکرد اداره کل امور اقتصادی و دارایی فارس گفت: یکی از مباحث مهمی که در چند سال اخیر به جد پیگیری شده و در قوانین بودجه سنواتی هم بر آنها تاکید شده، موضوع اموال و دارایی های دولت است.

او افزود: سامانه سادا، مستندسازی، تک برگ کردن اسناد دولتی و مولد سازی و فروش اموال مازاد سه موضوع کلیدی در حوزه نظارت مالی دولت مطرح است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی فارس ادامه داد: سامانه سادا در سال 94 براساس مستندات قانونی مانند برنامه ششم، مصوبات دولت و شورای عالی اداری، مصوب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش اموال مازاد دولتی در فارس مناسب نبوده است

فروش اموال مازاد دولتی در فارس مناسب نبوده است