مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 10:452021-09-23پزشكي

تزریق 700 هزار دز واکسن کرونا در استان زنجان


رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان در استان زنجان افزود: تا به امروز و با همکاری مردم، بیش از 700 هزار دز واکسن تزریق شده که از این تعداد، - پرویز قزلباش امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: اگر از امروز تا یک هفته آینده، با استقبال پرشور مردم، واکسیناسیون گسترده و دقیق در حجم وسیع داشته باشیم، قطعاً می توانیم به تمام اهداف مدنظر دست یابیم و امیدوار به کنترل بیماری به نحو مطلوبی باشیم .

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان در استان زنجان افزود: تا به امروز و با همکاری مردم، بیش از 700 هزار دز واکسن تزریق شده که از این تعداد، 480 هزار دز اول، و مابقی دز دوم بوده است.

وی تصریح کرد: خوشبختانه استقبال هم استانی های عزیز، در تزریق واکسن، طی چند ماه گذشته، سبب شده که دانشگاه جزو دانشگاه هایی باشد که بیشترین دز واکسن تزریقی را دارد.

قزلباش ادامه داد: ما در مقطع بسیار حساسی قرار گرفتیم، و با همت مردم عزیز استان می توانیم از این مقطع حساس عبور، و از فرصت طلایی موجود، نهایت استفاده را ببریم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان با بیان اینکه از یک طرف بیماری در موج پنجم به تدریج روند کاهشی به خود گرفته و از نظر تزریق واکسن، بهترین زمان است، گفت: و از طرفی در استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق 700 هزار دز واکسن کرونا در استان زنجان

تزریق 700 هزار دز واکسن کرونا در استان زنجان