مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 10:452021-09-23بين الملل

خوش و بش دبیرکل اتحادیه عرب با معارضان سوری در حاشیه نشست مجمع عمومی


دبیرکل اتحادیه عرب در حاشیه هفتاد و ششمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل با هیأتی از معارضان سوری درباره آخرین تحولات بحران سوریه و تلاش های بین المللی برای حل آن گفت وگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، احمد ابوالغیط دبیرکل اتحادیه عرب در حاشیه هفتاد و ششمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل با هیأتی از معارضان به نقل از یک منبع مطلع در اتحادیه عرب، در این دیدار درباره آخرین تحولات بحران سوریه و تلاش های منطقه ای و بین المللی برای حل آن در چارچوب اجرای تصمیمات بین المللی رایزنی شده است.

این منبع افزود، ابوالغیط در دیدار مذکور بر اهمیت فعال سازی روند مذاکره مبتنی بر قطعنامه 2254 شورای امنیت و رفتن به سمت روند سیاسی تأکید کرده است.

منبع مذکور تأکید کرد، دو طرف همچنین روند کار کمیته قانون اساسی سوریه و وضعیت میدانی این کشور را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

این منبع در ادامه مدعی شد ابوالغیط از تلاش های ائتلاف الوطنی در راستای حصول راه حل سیاسی برای بحران سوریه با مشارکت تمامی اطراف قدرانی کرده است .

حدود یک سال پیش، روزنامه الکترونیکی رأی الیوم گزارش داد،هیأت معارضان سوری به شدت دچار اختلاف هستند و ریاض قصد قطع حقوق اعضای این هیأت را دارد (


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوش و بش دبیرکل اتحادیه عرب با معارضان سوری در حاشیه نشست مجمع عمومی

خوش و بش دبیرکل اتحادیه عرب با معارضان سوری در حاشیه نشست مجمع عمومی