مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 10:402021-09-23اجتماعي

عودت بیش از 30 زائر از مرز «پرویزخان»/ فرماندار: این مرز تجاری است


مرزهای خسروی و پرویزخان در شهرستان قصرشیرین برای تردد زائران بسته است، اما خبرها حاکی از آن است تعدادی از زائران از مرز پرویزخان این شهرستان به بهانه مسائل تجاری برای پیاده روی اربعین از کشور خارج می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، با توجه به تصمیم مقامات دو کشور ایران و عراق، امسال ظرفیت زوار رفت(5 مورد)  و برگشت(5مورد) نیز از فرودگاه کرمانشاه به مقصد نجف و بالعکس انجام خواهد شد که امروز ساعت 14 اولین پرواز به سمت نجف از فرودگاه کرمانشاه انجام خواهد شد.

طبق دستورات اعلام شده، مرزهای خسروی و پرویزخان در شهرستان قصرشیرین  برای تردد زائران بسته است و هیچگونه ترددی نباید در این مرزها انجام شود.

اما خبرها حاکی از آن است تعدادی از زائران از مرز پرویزخان این شهرستان به بهانه مسائل تجاری برای پیاده روی اربعین از کشور خارج می شوند.

مرادعلی تاتار، فرماندار قصرشیرین در این خصوص، اظهار داشت: روز گذشته بیش از 30 نفر در مرز پرویزخان به نیت زیارت به مرز پرویزخان آمده بودند که همه برگشت داده شدند.

وی مرز پرویزخان را مرزی کاملا تجاری نامید و گفت: مرز رسمی به سمت دولت مرکزی عراق از طریق مرز خسروی است و از طریق مرز پرویزخان می توان به اقلیم کردستان رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عودت بیش از 30 زائر از مرز «پرویزخان»/ فرماندار: این مرز تجاری است

عودت بیش از 30 زائر از مرز «پرویزخان»/ فرماندار: این مرز تجاری است