مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 10:402021-09-23سياسي

ممنوعیت سفر با خودروی شخصی به مشهد در دهه پایانی صفر تکذیب شد


جانشین رییس پلیس راه خراسان رضوی گفت: برای ممنوعیت سفر خودروهای شخصی غیربومی به مشهد در دهه پایانی صفر هنوز تصمیم گیری نشده و تصمیمی در این خصوص به پلیس راه نیز ابلاغ نشده است.

- ایسنا/خراسان رضوی جانشین رییس پلیس راه خراسان رضوی گفت: برای ممنوعیت سفر خودروهای شخصی غیربومی به مشهد در دهه پایانی صفر هنوز تصمیم گیری نشده و تصمیمی در این خصوص به پلیس راه نیز ابلاغ نشده است.

سرهنگ محمد قانعی نژاد در گفت وگو با ایسنا در خصوص ممنوعیت سفر خودروهای شخصی به مشهد در دهه پایانی صفر اظهار کرد: هنوز ممنوعیت سفر خودروهای شخصی غیربومی به مشهد در دهه پایانی صفر به پلیس راه خراسان رضوی ابلاغ نشده و تصمیم قطعی در این باره گرفته نشده است.

وی افزود: روش کار این است که دانشگاه علوم پزشکی مشهد به استانداری خراسان رضوی اطلاع رسانی کند که چنین تصمیمی گرفته شده است.

استانداری نیز جلسه ای تحت این عنوان برگزار می کند و در یک ستاد استانی تصمیم گیری خواهد شد که آیا ممنوعیتی برای ورود خودروهای شخصی اعمال بشود یا نشود.

این جلسه هنوز برگزار نشده و تصمیمی گرفته نشده است.

جانشین رییس پلیس راه خراسان رضوی خاطرنشان کرد: اگر بحث محدودیت در ورود خودروهای شخصی غیربومی است که در حال حاضر ورود خودورهای شخصی به تمام شهرهای نارنجی و قرمز با محدودیت روبرو بوده و خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت سفر با خودروی شخصی به مشهد در دهه پایانی صفر تکذیب شد

ممنوعیت سفر با خودروی شخصی به مشهد در دهه پایانی صفر تکذیب شد