مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 10:352021-09-23سياسي

آقای احمدزاده؛ این یک از هزار بی انصافی ها در 8 سال اخیر است


محض اطلاع آقای احمدزاده که خود اهل استان کهگیلویه و بویراحمد و این یار مظلوم و محروم است در 8 سال اخیر بی عدالتی و بی انصافی در استان بیداد کرد و کارهای خارج از دایره قانون و عرف در استان در روز روشن دیده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج داریوش بهنیا فعال رسانه ای در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به انتخاب و معرفی استاندار جدید چنین آمده است: مردم استان اکنون خواهان خدمت خالصانه از استاندار دولت مردمی هستند خدمتی که در طول 8 سال دولت تدبیر و امید آن چنان پر رنگ و حلال مشکلات نبود.

محض اطلاع جناب آقای احمدزاده که خود اهل استان و این یار مظلوم و محروم است در 8 سال اخیر بی عدالتی و بی انصافی در استان بیداد کرد و کارهای خارج از دایره قانون و عرف در استان در روز روشن دیده شد.

به فرض مثال اگر قرار بود وزیر وارد استان شود قوانین معمول کشور و حتی دنیا زیر پا گذاشته می شد و به دلیل حاکمیت افراد خاص در استان، وزیر به جای ورود به یاسوج به شهرستان مورد دلخواه فر خاص می رفت و قانون و عرف و رسم زیر پا گذاشته می شد.

اکثریت قریب به اتفاق مدیران استان گمارده فرد خاص و تقریبا بیشتر معاونت های مهم از نیروهای فرد خاص بودند که از جمله بی انصافی های هشت سال اخیر بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقای احمدزاده؛ این یک از هزار بی انصافی ها در 8 سال اخیر است

آقای احمدزاده؛ این یک از هزار بی انصافی ها در 8 سال اخیر است