مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 10:352021-09-23اجتماعي

بارش پراکنده در 6 استان/ کاهش دما تا 10 درجه در شمال کشور


مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از بارش پراکنده، وقوع رعد و برق و وزش باد شدید در شش استان کشور خبر داد.

- ، صادق ضیاییان با اشاره به بارش پراکنده در شش استان خاطرنشان کرد: امروز و فردا (1 و 2 مهرماه) در جنوب استان سیستان و بلوچستان و برخی نقاط استان های اردبیل، گیلان، مازندران، شرق هرمزگان و جنوب شرق و ارتفاعات کرمان در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب ابرناکی و بارش پراکنده گاهی همراه با وقوع رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می شود همچنین از بعد از ظهر فردا (2 مهرماه) و طی روز شنبه (3 مهرماه) در سواحل دریای خزر، اردبیل، شمال استان های آذربایجان غربی و شرقی وقوع رگبار و رعد وبرق و وزش باد شدید موقت محتمل است.

وی افزود: طی روز شنبه (3 مهرماه) در جنوب استان سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان رگبار پراکنده، رعد و برق و وزش باد موقت قابل انتظار است.

یکشنبه (4 مهر ماه) نیز در مازندران، گلستان و برخی نقاط خراسان شمالی رگبار باران و رعد و برق و وزش باد شدید رخ خواهد داد.

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی همچنین با اشاره به کاهش کیفیت هوا به علت افزایش سرعت وزش باد گفت: پنجشنبه (اول مهرماه) و در ادامه با شدت بیشتر طی روز جمعه (2 مهرماه) در شمال غرب، یکشنبه (4 مهرماه) در شمال شرق، جنوب غرب و بخش هایی از مرکز کشور و دوشنبه (5


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش پراکنده در 6 استان/ کاهش دما تا 10 درجه در شمال کشور

بارش پراکنده در 6 استان/ کاهش دما تا 10 درجه در شمال کشور