مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 10:352021-09-23سياسي

قانون مالیات بر خانه های خالی اجرا نشده است


رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: هنوز حتی یک ریال هم در قالب قانون مالیات بر خانه های خالی به حساب خزانه کشور واریز نشده است.

   - ، با انتقاد از عدم اجرای قانون مالیات بر خانه های خالی، اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی چندی پیش این قانون را به تصویب رساند و دولت مکلف به اجرای آن است، اما هنوز حتی یک ریال هم در قالب قانون مالیات بر خانه های خالی به حساب خزانه کشور واریز نشده است.

وی متذکر شد: در حال حاضر بیش از یک میلیون واحد خانه خالی توسط وزارت راه و شهرسازی در کشور شناسایی شده است، اما متأسفانه هیچ یک از موارد مذکور، منتج به کسب درآمد مالیاتی برای کشور نشده است.

رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به نظر می رسد نظام مالیاتی ما به لحاظ ساختاری ایراداتی دارد و به همین دلیل هنوز درآمدی از اجرای قانون مالیات بر خانه های خالی به خزانه کشور واریز نشده است.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین اخیرا قانون جهش تولید مسکن برای اجرا ابلاغ شد که بخشی از منابع اجرای این قانون، از طریق اجرای قانون مالیات بر خانه های خالی در نظر گرفته شده است که متأسفانه درآمدی از این بخش عاید کشور نشده است.

رضایی کوچی تأکید کرد: ما باید با اجرای دقیق قانون مالیات بر خانه های خالی کاری کنیم که هیچ فردی واحدهای مسکن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانون مالیات بر خانه های خالی اجرا نشده است

قانون مالیات بر خانه های خالی اجرا نشده است