مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 10:302021-09-23سياسي

رونمایی سه کتاب صوتی «سماوا» به مناسبت هفته دفاع مقدس


کتاب های صوتی «گمشده دره سبز» نوشته مریم بازرگانی با صدای جهانگیر الماسی، «جشن حنابندان» نوشته محمدحسین قدمی و «مربع های قرمز» نوشته زینب عرفانیان با صدای ایوب آقاخانی رونمایی شد.

- ، کتاب های صوتی گمشده دره سبز نوشته مریم بازرگانی با صدای جهانگیر الماسی، جشن حنابندان نوشته محمدحسین قدمی و مربع های قرمز نوشته زینب عرفانیان با صدای ایوب آقاخانی به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور راویان، نویسندگان و گویندگان آثار، رونمایی شد.

علی اکبر شیروانی، مدیرعامل انتشارات سوره مهر با مقایسه استیلای رسانه ها و حس ها در دوران مختلف تاریخ انسان گفت: در هر دوره یکی از حس ها غالب بوده و دوره ای رادیو رسانه اصلی بود.

در دوره های دیگر کتابت و تصویر اهمیت پیدا می کنند اما امروز در دوره ای هستیم که همه رسانه ها مهم هستند.

نرم افزاری بر پایه صوت، تولید می شود و محبوبیت زیادی پیدا می کند و نرافزار دیگری در حوزه متن تسلط و محبوبیت دارد و آن دیگری بر اساس تصویر و ویدئو اقبال عمومی پیدا می کند بر این اساس ما امروز در یک تقاطع تاریخی هستیم و باید برا همه این حوزه محتوای مناسب در اختیار مخاطبانمان قرار دهیم.

شیروانی با تاکید بر اهمیت تولید و انتشار کتاب صوتی گفت: ما در تاریخ معاصر شاهد رشادت ها و ایثارهایی بودیم که کتاب های آن ها روح حاکم بر این نشس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی سه کتاب صوتی «سماوا» به مناسبت هفته دفاع مقدس

رونمایی سه کتاب صوتی «سماوا» به مناسبت هفته دفاع مقدس