مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 10:252021-09-23سياسي

اقتصاد کشور به روحیه رزمندگان دفاع مقدس نیاز دارد


جبهه پایداری انقلاب اسلامی در بیانیه ای به مناسبت «هفته دفاع مقدس» تأکید کرد: اقتصاد کشور امروز به روحیه جهادی رزمندگان دفاع مقدس در مبارزه با فساد، - جبهه پایداری انقلاب اسلامی در بیانیه ای به مناسبت هفته دفاع مقدس تأکید کرد: اقتصاد کشور امروز به روحیه جهادی رزمندگان دفاع مقدس در مبارزه با فساد، ناکارآمدی و ترک فعل ها نیاز دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن بیانیه به شرح زیر است: یکی از فواید دفاع مقدس این بود که ما این فکر و اندیشه ی دفاع از هویّت ملّی و هویّت دینی و انقلابی را - که بارها گفته ایم و شنیده ایم و نقل کرده ایم که خدای متعال کمک می کند و انسانها را در برابر موانعی که در راه حق وجود دارد، پیروز می کند- یک بار دیگر خودمان تجربه کردیم.

(مقام معظم رهبری مدظله العالی) بدون شک دفاع مقدس مدرسه ای بزرگ برای تمام ملت ایران است که جز با روحیه ی ایثار و ازخودگذشتگی آحاد ملت ایران به ویژه شهدای راه حق امکان دسترسی به چنین گنجینه ی گرانبهایی وجود نداشت.

در این میان توجه مجدد به ابعاد گوناگون دفاع مقدس هم برای یادآوری نسل های انقلاب و هم برای آگاهی جوانان کشورمان لازم و ضروری می باشد و نباید از تکرار و بازخوانی مجاهدت های دفاع مقدس غفلت ورزید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتصاد کشور به روحیه رزمندگان دفاع مقدس نیاز دارد

اقتصاد کشور به روحیه رزمندگان دفاع مقدس نیاز دارد