مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 10:052021-09-23پزشكي

آغاز واکسیناسیون 15 سال به بالا در کهگیلویه و بویراحمد/ تزریق 448 هزار دُز واکسن


رییس گروه بیماری های واگیر مرکز بهداشت کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ورود 65 هزار دُز واکسن به استان گفت: واکسیناسیون دانش آموزان 15 سال به بالا از امروز آغاز شده است.

- محسن رضاییان در گفت وگو با خبرنگار فارس یاسوج در خصوص موجودی واکسن در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: روز گذشته 50 هزار دُز واکسن سینوفارم، 5 هزار دُز برکت و 1000 دُز اسپوتنیک وارد استان شده و هیچ گونه کمبود واکسن نداریم.

رییس گروه بیماری های واگیر مرکز بهداشت کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به کاهش سرعت واکسیناسیون طی دو روز گذشته گفت:هدف گذاری ما تزریق روزانه حدود 10 هزار دُز واکسن بود که با توجه به کاهش که در موجود واکسن داشتیم این آمار هم کاهش داشت و به حدود 5 هزار دُز در روز رسیده بود که با توجه به ورود واکسن سینوفارم، برکت و اسپوتنیک انتظار می رود به مانند گذشته شاهد سرعت در واکسیناسیون باشیم.

وی از فعال بودن همه مراکز واکسیناسیون در استان حتی در ایام تعطیل خبر داد و افزود: واکسیناسیون دانش آموزان 15 سال به بالا از امروز پنجشنبه اول مهر در استان کهگیلویه و بویراحمد شروع شده و دانش آموزان واکسن سینوفارم دریافت می کنند.

این مسئول در خصوص واکسیناسیون زیر 15 ساله ها گفت: هنوز وزارت بهداشت در این خصوص  چیزی اعلام نکرده و در صورت اعلام وزارتخانه آمادگی واکسیناسیو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز واکسیناسیون 15 سال به بالا در کهگیلویه و بویراحمد/ تزریق 448 هزار دُز واکسن

آغاز واکسیناسیون 15 سال به بالا در کهگیلویه و بویراحمد/ تزریق 448 هزار دُز واکسن