مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 09:302021-09-23سياسي

کادر سازی برای آینده نظام در میان سربازان انجام می شود


معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به اهمیت نقش سربازان برای آینده کشور گفت: در میان سربازان برای آینده نظام کادرسازی انجام می دهیم.

- ، امیرسرتیپ سعید شعبانیان ظهر پنجشنبه در مراسم بزرگداشت روز سرباز که در حرم مطهر حضرت شاه چراغ (ع) برگزار شد، گفت: در تقویم هفته دفاع مقدس، به پاس حماسه آفرینی های سربازان در دوران دفاع مقدس دومین روز به نام روز سرباز نامگذاری شده است.

وی با بیان اینکه اقدامات بسیار گسترده ای برای سربازان در ستاد کل نیروهای مسلح و وزارت دفاع در دست اجراست، افزود: در میان سربازان برای آینده نظام کادرسازی انجام می دهیم.

شعبانیان تصریح کرد: خبر خوشی که برای سربازان اعلام شد، بحث افزایش حقوق آنان است و همچنین سربازان متأهل و افرادی که در مناطق سخت و دشوار خدمت می کنند، مزایایی بیشتر از سربازانی که در مناطق راحت و شهرها خدمت می کنند، خواهند داشت.

معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با تصریح اینکه اقدامات گسترده ای در این رابطه در دست اجرا داریم که به محض اجرایی شدن اطلاع رسانی خواهد شد، گفت: همچنین در سطح نیروهای مسلح طرح بازگشت به سنگر را اجرا کردیم که تأثیر خوبی داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کادر سازی برای آینده نظام در میان سربازان انجام می شود

کادر سازی برای آینده نظام در میان سربازان انجام می شود